18wdh 18wdh
Najlepsza Trzcianecka Druyna wodna.
18wdh
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ZalogujZaloguj 

czy ktoś mógłby mi polecić dobry salon pod kątem delika

 
Odpowiedz do tematu    Forum 18wdh Strona Gwna -> Sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 579
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 21:48, 25 Mar 2014    Temat postu: czy ktoś mógłby mi polecić dobry salon pod kątem delika

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] dowiadywalas sie w Poznaniu tam napewno Ci nikt nie odmowi. Jeszcze pomyśle nad moim planem, ale raczej i tak spróbuje ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co najzabawniejsze, do badania namawiała mnie ciocia, żona tego wujka, a ja byłam przez to podwójnie purpurowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Końcówka refrenu śpiewana jest tak melodycznie góra-dół....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko przod biore pasemko zwijam ja i podpinam albo np klamry sa takze dobre tylko cienkie metalowe (nie inne!) polowe wlosow podinam a polowe zostawiam wyglada za*ebi*szczo! [link widoczny dla zalogowanych] nie chodzi o takie coś jak mówisz bo nawet w swoim biustonoszu dobiegn do autobusu i nic mi nie wycleci ale chodzi o normalne bieganie...wyliczyłam się i wyszło mi 70 I - pierwszy raz jak żyję słyszę o takim rozmiarze a poza tym jeśli w ogóle takie są to musiała bym za niego ze stówę wybulić bo na pewno mają takie tylko jakieś liczace się marki...

Uczulona na nic nie jestem, a przynajmniej nic o tym nieiem. A u nas od godziny leje. Przeszkadz mi w przełykaniu bo umiejscowione jest przy tchawicy, jest mi ciągle duszno i jestem typem total furiat !!! jakby mi facet z czymś takim wyskoczył to by w zęby dostał! Spotkalem w szpitalu 8 letniego chlopaka tez ma aparat. [link widoczny dla zalogowanych]
a po części nie - ilośc soli mineralnych w ślinie. stary jesteś i niedołężny... Dziś wypada pełnia, a jak ksieżyca przybywa, odchudzanie (organizm gromadzi wodę) jest trudniejsze. koszt:20 zl. Tylko wkurza mnie ,że wiara gada a skąd niby wie,że operowała sobie nos... Mam 55 lat i pogodzilem sie z tya choroba ,ale gdy czytam o moich mlodszych kolegach i koleżankach jakie historie opisują to szczerze wam wspołczuję . Ale sesje miała za bardzo wyuzdaną
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakoś cery jest nieporównywalnie lepsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
w Opolu, to mi przypomina ostatnio krazace zdjecie, pijaka ulicznego z piwem VIP w dloni ...
A czemu nie chcesz krotkiej pianki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witajcie znalazlam wasz topik .i juz nic nie wiem biore 9 kapsulke.mam identyczne co pokazalas na zdieciu nawet numer ten sam na kapsulce.ja kupowalam jako meizitang .a wy tu piszecie ze tp li da.ale u mnie gramatura jest inna ja mam 400mg.kupilamu sprawdzonego chinczyka ktory ma sklep w gdyni mowil mi ze ten meizitang to jest ta zwany czerwony i jest mocniejszy.i juz sama nie wiem co myslecwydaje mi sieze wszystko to jest to samo tylko inni dystrybutorzy moje opakowanie jest zastepcze takie zolte z duzym czerwonym paskiem i made in tybet,pr.china.to tyle moze ktos mi cos poradzi i powie w koncu co ja mam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum 18wdh Strona Gwna -> Sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin